Nyårsplaner och frukost på sängen tack!

Äntligen har vi bestämt vad som ska göras på nyårsafton!

De känns ruggit skönt trots sista sekund.. Men de kommer bli toppen.
Familjen Nilsson/Hansson (min syster med familj) kommer komma hit. Vi ska käka gott och dricka gott. Även spela kanske? Vi har ju en heldel spel här hemma nu :D
Åh jag längtar!

De är typ 100 år sen jag firade nyår med min syster.

(Till syster)
Jag hoppas ju såklart på frukost på sängen av hela familjen :D De förtjänar jag ju eftersom när vi vaknar är det min födelsedag :D :D :D
Herregud! Jag kommer på mej själv ofta att jag verkligen är som ett barn i vissa situationer ;)

Nu ska jag faktiskt ta o stänga ner datorn.. Och bara slappa och mysa med maken ♥

Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som bra nyårsplaner. :-)



sv:

Visst känns den lite off date. ;-)

2010-12-29 @ 19:57:33
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Låter trevligt :)

2010-12-30 @ 21:34:50
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0