Presenter och lite sorg på jobbet

Idag var det några barn som gått på "jullov". Lyx säger jag! De var väl de enda jag gillade ifrån skolan. De va att ha lov. Oftast så jobbade jag visserligen alltid på loven. Men att slippa gå till skolan va då underbart.
Nu längtar jag tillbaka till skolbänken....

Iaf.. Jag har fått presenter...
Av en flicka fick jag denna söta hyasint.

Jag verkligen älskar betongkrukan! Sjukt fin!

Så fick jag en annan sak... Ifårn min kollegas dotter :)

En snögubbe av maräng! Finurligt mpste jag säga! Tycker att den var supersöt! Den har nu fått ta plats i "sprithyllan" i köket :D

Idag har de varit en trött men en bra dag. Faktiskt har den varit lite sorglig... Min ena kollega J gick på mammaledighet nu... Hon ska ha bebis 8 januari, men jag har på känn att den kommer ploppa ut redan i år... :)

Annars har de varit en bra dag!
Nu ska jag försöka sätta mej och kolla lite i matteboken igen *gulp*

Kommentarer
Postat av: Micke

Riktigt härlig snögubbe! Den ser smarrig ut! :-)



sv:

Hahahaha

Så skönt att du gläds med mig för min kommande semester. ;-)

2010-12-20 @ 19:23:20
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Jag brukade inte använda den andra när jag handlade ändå så det gör inte så mycket (:

Fina presenter du har fått. Den där snögubben var ju riktigt smart!

Usch för matte säger jag bara, jag hatar matte. Förstår inte hur tusan jag klarade matte A på gymnasiet, men jag gjorde det. Önskar dig lycka till!

2010-12-20 @ 19:34:37
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Anna Katana

Är man skoltrött så är man, antar jag i alla fall. Ska hålla tummarna för att du klara det!

Aa verkligen perfekt som julklapp.

2010-12-20 @ 19:55:40
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0