Shopping på IKEA och Toys r us!

Dagen idag har varit toppen. Vi har bränt pengar i massor vilket alltid är kul ;) Njaa kanske inte.. Eller jo, shopping e ju skoj, men de kunde ju vara billigare :D

När vi kom till IKEA började vi med mat. Såklart blev de ju köttbullstallrik.

Jag tog en lite och Anders en stor. Med den stora ingick också en chokladpudding...
Dock hade den förmodligen stått där sen igår?


Den smakade tydligen lika äckligt som den såg ut...

Shoppingen började. Massa skratt och konstiga kommentarer var lite vad dagen bjöd på. Underbart.
Shoppingen fortsatte även utanför kassorna. Såklart var vi ju tvugna att köpa IKEAs egna chips. Love dom!! Dock har dom blivit både mindre och dyrare ;)

Men där va inte shoppingen slut... Nää för precis innan dörrarna stod dom och sålde polkagrisar! Självklart va vi ju tvugna att köpa lite gottis!




Anders ville även visa sin kärlek till mig.....

Så jag fick en hjärtformad klubba av min man ♥

Där tok shoppingen på IKEA slut.... Och vi fick med oss en heldel grejer hem...


Äntligen kom vi ihåg att köpa en stor ram till ena bröllopsfotot som legat ihoprullad i kökssoffan....

Den fick ta plats i trappan påväg till övervåningen.

Inne i fyndhörnan hittade jag en likadan ram fast mindre... Den fick också följa med hem.... Men den och 2 hyllor ska få sitta i matrummet... Jag köpte även 2 strutar som ska få sitta i min tallrikshylla... :)



Efter IKEA bar de av till Toys r us... Där shoppade vi julklappar till alla barnen. Skönt att ha de klart!
Nu har jag bara 1 julklapp kvar att fixa. De känns underbart att ha alla klara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0