Sökt jobb och insett att klockan är mycket

Nu är allt färdig målat. Jag hoppas tallriskhyllan blev bra. Jag vågar inte riktigt titta på den...

Vi har käkat taco :) Jag blev proppmätt efter 2. Vi köpte dom småbröden för jag ville äta minst 2 st. Har vi dom större äter jag bara 1 :) Anders åt minst 7 st. Utan att överdriva alltför mycket :D

Efter maten hoppas jag in i duschen. De blev en låååång dusch med hårinpackning, ansiktsmask och nyrakade ben. De beövdes! Speciellt raka benen :) Tur att jag är gift ;) haha!
Nu känner jag mej über fräsch!

Jag har nyss sökt 5 st jobb. Precis när jag var klar insåg jag att klockn va en brabit över 23... Man kanske inte skickar cv:n så sent?
Äh de e ju lördag och jag har inget bättre för mej ;)

Snart ska jag sova. Jag är laddad inför imorn.
Anders opponerade sig inte alls med att åka till Karlssons. Visst jag hade ju kunnat åka dit själv, men de e roligare att ha honom med sig.
Efter Karlssons ska vi förbi Marietorp på julmarknad. En väldigt liten sån men ack så mysig. De är på en gårdsplan där folket runtomkring säljer hemmagjorda saker.
Förra året köpte vi blåbärssylt, och nån marmelad och hembakat bröd.
Jag och Carola skålade även i alkoholfri glögg :D

Nu ska jag ta min man och hund och gå ut i snön. De snöar och snöar och snöar. Jag är glad att det inte är regn som kommer...
Undrar hur mycket snö de faktiskt kan komma egentligen.. Äh nu pladdrar jag.


Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det är alltid skönt att raka benen :)

2010-12-05 @ 02:42:05
URL: http://sarakechi.blogspot.com
Postat av: Erika(jyringen)

sv.tack men jag vet inte om jag är helt nöjd...kanske bara att det är ovant..



härligt att höra att det var ofarligt,känner igen känslan du beskriver(lättnaden)

du får gärna skicka ner en ljuslykta till mig :P

2010-12-05 @ 09:39:39
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0