Paket i lådan och Elsé Bods webbutik!

Idag hade jag fått många paket på posten :D Jag älskar paket även fast jag själv har beställt dom.

I det ena paketet var det min julklapp ifrån min chef.
Vi hade fått varsit pocketogram/ filmogram. Mycket bra julklapp måste jag säga. Och smidigt att beställa!



Jag valde filmen


Jag har hört att den ska vara väldigt bra... :)
Jag ska titta på den imorn när jag är gräsänka :D

I de andra paketet vad de en sak från tradera.... Nämligen...

Desperate housewives säsong 5.
Älskar tradera!


I det 3dje paketet vad det lite saker jag beställt från min syslings webbutik!  Kika även in i hennes enormt fina blogg!

Där i fanns:

Sifforna som jag letat efter bra länge nu!! som sitter runt min ljusstake. Jag fick även GOD JUL klossarna i trä som en julklapp :). TACK SNÄLLA DU! Dom passar som ni ser perfekt till min ljusstake!


Dom här fina hjärtana beställde jag också. Jag älskar ju hjärtan i alla möjliga material!

Dom hänger nu fint i min gardinstång, förmodligen i väntan på att jag ska få upp min tallrikshylla.

Love!

En annan sak jag beställde var detta

doftljus som luktar supergott!


Toaskylten var också en sak jag beställde. Kommer bli perfekt på gästtoan i hallen när vi blivit klara där! Doftpåsen va ytterliggare en julklapp jag fick med :D TACK! Nu luktar hela huset och brevlådan ;) Supergott!

Så, GLÖM INTE KIKA IN I LISA´S BLOGG FÖR MASSA ROLIG LÄSNING  OCH INSPIRATION. Klicka även vidare till WEBSHOPPEN :D

Kommentarer
Postat av: Jouline

Åh så söta dom hjärtanen va med home sweet home :)

2010-12-17 @ 22:15:57
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: ellen

Riktigt snygg tröjja!!

Jo jag vet att det finns såntdär skydd för barnsängar, jag vet bara inte vart man får tag på det och om det finns för dubbelsängar ;P



Vi stänger allt som oftast dörren men ibland glömmer man å då brukar de springa in direkt. Funderade ett tag på att skaffa vaxduk men det är nog inte så bekvämt att ligga på ;)



Trevlig helg =D

2010-12-17 @ 22:35:35
URL: http://floruimus.blogspot.com/
Postat av: ellen

Riktigt snygg tröjja!!

Jo jag vet att det finns såntdär skydd för barnsängar, jag vet bara inte vart man får tag på det och om det finns för dubbelsängar ;P



Vi stänger allt som oftast dörren men ibland glömmer man å då brukar de springa in direkt. Funderade ett tag på att skaffa vaxduk men det är nog inte så bekvämt att ligga på ;)



Trevlig helg =D

2010-12-17 @ 22:36:04
URL: http://floruimus.blogspot.com/
Postat av: jennie

Japp det är jag och sambon som ska flytta... ska bli så mysigt!!

Tack för tipset om att dammsuga datan.. blev lite bättre faktist!!

=D

Tycker att alice i underlandet va en jätte bra film, otroligt bra gjord.. Hoppas du gillar den med!

Du är en snäll fru du! som kör.. Hoppas mannen din är i oki tillstånd så han får skjus hela vägen hem!

=P

Kramis

2010-12-18 @ 13:12:24
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Många fina saker du fått och köpt! Paket är alltid roligt det växer jag aldrig ifrån, därför älskar jag julen och födelsedagar!

Jag bytte tider med en kollega i fredags så därför jobbade jag 13-18 istället för 11-16. Men jag hade sån tur med min stängning att det var tomt på barn redan kvart över fem :) ! Tur det för jag var astrött...

Ha en fortsatt bra helg!

2010-12-18 @ 19:01:26
URL: http://vinterhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0