Mitt nya halsband :)

Idag behövde man inte stressa och slita ihjäl sig på jobbet... De var nämligen bara 3 barn där... Och 3 personal :D
Jag fick upp alla dokumentationer på väggen och en del åkte in i barnens pärmar. Det gäller att passa på när de är få barn.

Precis innan jag skulle åka kom Sofie till jobbet. Hon skulle kolla så inget behövdes beställas.
De behövdes inte. Så vi åkte ut till hennes hus som håller på att renoveras för fullt. Superfint! De kommer iaf bli superfint! Efter de sladdade vi hem till oss för att hon skulle få se hur vi bor.
Hon hade även sina charmiga barn med sig! Jag fick de här fina halsbandet av Olivia :)


Urtjusigt :)

Här hemma fikade vi och pratade massa. Sen var de dax för dom att åka hem...
Men guud vad halt de är på vägarna!! Livsfarligt! En bil stod i diket vid Nykvarn. En annan hade fått slatt in i räcket på motorvägen och när vi satt o käka ringde mamma för att höra så vi var hemma, för då hade de varit en olycka i Läggesta.. Usch! De gäller att köra sakta.

Nu har jag och Anders käkat pizza :) Och nu ska vi ut med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0