Vi är så snygga, jag och min man!

Nu har Anders kommit hem. Stackarn. Ingen rast ingen ro. De första vi gjorde när han kom innanför dörren var att klä på oss för att promenera med hunden.
Anders visade glatt upp sin "nya" present frpn sin pappa och sa att nu kommer han va lika snygg som mig :D

Han hade rätt :D


hahaha dock väldigt suddig bild

Han hade även köpt en present till Zina...

Är hon inte sötast så säg! Vet ni förresten att våran lilla vovve fyller 2 år på självaste julafton :D Jag måste komma ihåg att köpa en födelsedagspresent till henne samt julklappar. De är viktigt att skilja på julklappar och presenter :)

Efter promenaden sopade jag fram bilen. Och Anders flyttade den för att sedan ploga....




Medans han plogade fyllde jag på Sjöberg´s buffé :D
Jag passade även på att fota lite till Ingela som är i varma Australien och jobbar nu. Eller har hon åkt på sin semester till Thailand? 






MASSA SNÖ!! Men nu räcker de tack, så de blir vår nångång :P



Nu ska jag börja med maten.. Idag blir det tacopaj. Hoppas den blir godare än förra gången. Då blev den lite torr :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Efter tips ifrån din blogg om den billiga overallen på Jula har jag också en sån dom du har! Jag älskar den även fast den är lite för lång och jag känner mig som en barbamamma i den. Jag går knappt utanför dörren utan min overall!

Jag tycker att man kan inte vara utan detta underbara klädesplagg!

Kram!

2010-12-19 @ 15:29:25
URL: http://vinterhagen.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag kör på soffläge hela dagen.. snart pizza med hem körnig.. om du inte vill skicka över lite paj till mej!!

Nu matchar ni varandra snyggt!!

Men måste säga, att jag tycker din man ser oföskämt pigg ut dagen efter..

=D

Lilla vovven va faktist en av de sötaste!!



Kram

2010-12-19 @ 16:04:01
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: ilona

haha, frän header :D

2010-12-19 @ 17:45:46
URL: http://fridailonaa.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det ar ju sa jag far lite julkannsla bara av att titta pa dina bilder! Tack basta Sandra! Jag diggar era overaller, dom ser riktigt skona ut! Zina sag nojd ut ocksa :)

Men va mkt sno!!! Underbart! Vilken praktiskt plogmaskin ni har da :D Maste va kul o kora .

Jaa har i varma Australien ar det ingen julkannsla, vi ska ha Bbq pa stranden pa sjalvaste julafton o en tripp till Ikea blir det ocksa for inhandling av sill .. Thailand pa Onsdag nasta vecka! Kan inte tomten ge er en resa i julklapp!??



Jag saknar dig!

2010-12-22 @ 07:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0