Alla ♥-s dag! Hiss eller Diss?

Som jag tidigare skrivit så tycker ja ju inte om alla hjärtansdag... Trotts detta så fick Anders en tröja av mej... Egentligen skulle han få den när han fyller år...
Han fick ett par handskar också, men dom fick han redan häromdan...

Han fick dåligt samvete för att han inte köpt nåt till mej.. Mej spelade de ingen roll. VIll ju hellre ha nåt nån gång då de INTE är alla hjärtansdag....
Iaf, på ICA maxi, ville han köpa dom där klassiska hjärtana.. Geléhjärtan med socker på... Du vet..
Så han tog en ask sånna....

Men... I kassan så va de jag som betalade.. Så de slutade med att jag betalade min egna hjärtan.. hihi... Men tanken va ju snäll ♥ =)


Men dom är super goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0