Den satt där den skulle! haha


Ett gift par i 60-års åldern firade sin 40-åriga bröllopsdag
 
på en lugn, romantisk liten restaurang
 ...
 
Plötsligt dök en liten vacker fe upp på deras bord. Hon
 sa:
 "För att ni är ett exemplariskt gift par
 och för att ni är kärleksfulla
 mot varandra så
 kommer jag ge er båda varsin önskan."
 Hustrun
 svarade "Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make."
 
Den lilla feén viftade med trollspöt och -
 poof! - Två biljetter till Queen Mary II
 dök upp i hennes händer.
 
Mannen tänkte efter en stund: "Ja, detta är väldigt
 romantiskt, men ett
 tillfälle som detta kommer aldrig igen. Jag är ledsen min kärlek, men min önskan
 är att ha en hustru 30 år
 yngre än jag."
 Hustrun, och feén blev djupt besvikna, men en önskan är en
 önskan.
 Så feén viftade med trollspöt igen och poof! ... Mannen blev
 93 år gammal.
 
Sensmoralen i denna historia: Män som är otacksamma
 jävlar ska
 komma ihåg att även feér är
 kvinnor...

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ha ha, så du gilla den =)

2010-02-23 @ 19:42:42
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: CherryCheek

Hahaha ^^

2010-02-24 @ 18:04:32
URL: http://www.cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0