Hunden ville byta...

Jag sitter i soffan och blir akut blixtsugen på ahlgrensbilar... MÅSTE HA!

Springer till väskan där jag vet att de ligger en oöppnad påse..
Zina ((hunden)) springer efter.

Jag kastar mej i soffan och ska njuta!

Zina springer efter och vill byta ((??)) Hon lägger benet breve mej och tittar med sin Det-är-gott-det-här-med-vi-kan-byta- snälla! blick..

Utan o överväga öppnar jag påsen och mofflar i mej hela påsen på ett par sekunder.
Sedan tittar jag på Zina och säger "SluTTT"
Zina lägger sig ner och jag tror hon blev lite sur.....


Nu mår jag dick illa istället, och Zina titta på mej och skrattar rått... Mohahaha skyll dej själv!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja det va inte så särskilt skoj att träffa sin barndomsvän på det viset. Uschiamej. När jag blundar ser jag oss som det var för länge sen... stackars hon...

2010-02-20 @ 20:42:56
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: klara

haha fan vilken nice header!

2010-02-20 @ 22:16:02
URL: http://klaraspacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0