Påtvingad goda kakor med fin ask

Härom dagen när jag var och köpte Anders ena alla ♥ dagpresent, så sa hon i kassan.
- Jag måste också fråga om du kan tänka dej och sponsra ((ett namn som ja inte kommer ihåg)) .... bowling.

Jag hade verkligen absolut ingen som helst lust och köpa kakor för 55 kr... Kunde ju köpa liknande på ICA för inte ens halva priset....
Jag stod där och velade, ville egentligen bara säga.
- Näää tack. Och sen bara gå. Men hon stod där och visade de olika kakorna... Och jag bara kände mej påtvingad dessa kakor..
Tillslut sa jag.
- Jaaa jooo ähh hmm jo men de kanske jag kan göra... Och tittade på kakorna... Såg en burk som va rosa och fin. Och valde den...
Men de va ENDAST för att de va en fin burk....


Kakorna va dessutom apgoda, så jag funderar på o g¨dit igen och låtsas bli påtvingad fler dyra kakor...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Min ena dotter har oxå sålt sånna kakor men dom kostade bara 50kr burken, hon i kassan tog säkert ut provision ;)

2010-02-16 @ 07:56:48
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0