Bilder och snack

Oj oj nu va de så där länge sen ja blogga igen.... Jag har ärligt inte haft nån lust. Jag har inte haft orken heller. Jag har tänkt hela veckan att jag ska göra de idag, eftersom jag sluta tidigt idag..  Men jag har verkligen ingen lust egentligen. Men gör de ändå...

Helgen va toppen.
Fredagen började med att Anders syster och man från Kramfors kom hit och käkade middag och sov här.
På lördagen va de dax för Leo och döpas.

Efter dopet och fikat åkte vi hem i racerfart för att sedan åka tillbaka till Järna ((efter vi lämnat Zina hos svärisarna)) För då va de dax för partaj hos Jonas och Johanna.. Jonas fyllde nämligen år. Min mamma med, men de har inte med saken och göra...

Födelsedagsbarnet himself...
De va riktigt roligt. Speciellt och träffa nytt folk! De känns som de va 100 år sen jag festade tillsammans med annat folk, folk jag inte känner.
Jag och Johanna ägde på Singstar... Inte så konstigt kanske, eftersom båda nästintill vägrade släppa ifrån oss micken.. Men men... Så kan de va =)

Söta Johanna & Jag. I bakgrunden skådas Lukas :)

På natten åkte vi till Quality hotel park, nere i Södertälje centrum. Där fick vi en mysigt rum för att tillbringa natten..

De absolut skönaste s'ngkläderna är på hotell! Vart får man tag på dom??


En fin fondvägg..

Oklart varför de fanns 2 extrasängar... Dom tog bort endel av mysfaktorn...

Innan sömn blev de en låååång dusch i varmvatten, och de va underbart och duscha länge och varmt utan och elda innan! :)
På söndagen käkade vi en underbar hotellfrukost. Kärlek till det! Efter de slappa vi lite på rummet och sen åkte vi och storhandla på Willys, sen hämtade vi Zina och så åkte vi hem och slappade med film och gotta. Vi såh Sommaren med Göran..


♥ Herr & Fru Sjöberg ♥


Nu ska jag kolla på tv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!

Har äntligen hittat hit och vem får jag se om inte min kära make! Det var en väldigt rolig kväll och natt, lite segt dagen därpå...

Hoppas allt är bra med er i snöovädret. Ligger själv nerbäddad i sängen och längtar till våren. Snön är härlig men nu räcker det...

Kram

2010-02-04 @ 10:14:55
URL: http://vinterhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0