En underbar dag på isen. Bambi, släng dej i väggen. Här kommer jag!

Idag har varit en underbar dag!
Vi hade ställt klockan på 8.00. Men de va så satans kallt i huset då, så ingen av oss ville gå upp... Vi låg kvar och drog oss i sängen nästan till 9.30...
Då va de ynka 17 grader inne i huset. Visst, vi får skylla oss själva som inte eldade igår...

Vi gick upp, jag fixade packning och Anders gick ut med Zina.
När vi va klara med allt, så drog vi iväg med bilen typ 200 m bort.. ((Ja ja tänk på miljön))
Vi skulle nämligen ut och åka skridskor på sjön! haha

Igår va vi iväg och köpte skridskor till mej.. Fasen va billigt de e med grillor! 349 kr. Visst de kanske inte är wörsting grej men nog faaan duger de till mej.

Jag har inte stått på skridskor sen jag va liten. Och då menar jag liten! I typ mellanstadiet.

Jag va sämst! Jag va räddast, men jag hade kul.

Jag va livrädd för 2 saker när ja va ute på isen.
De ena va att ja skulle ramla i en vak.. =/ och de andra va att jag skulle ramla på arslet och slå i svanskotan. De va mina största faror...
Men de gick bra! Jga ramlade inte alls. Varken i en vak eller på arslet..

Jag åkte till och med fort en gång. Jag höll i Anders i handen och han höll i Zina, och Zina sprang. De ni!
Dock fick vi på tok för ont i fötterna. Jag va dessutom iskall om dom.
Så efter typ 40 minuter gav vi upp. Vi packa ihop oss och sen fikade vi vår varma choklad och käkade mackor. De va riktigt mysigt!

Sen flängde vi runt lite och sen stannade vi bilen och tog en promenad i skogen. De va underbart trotts 10 minus..
Zina hade iaf riktigt roligt. Hon älskar och få jobba lite. Anders fick åka efter henne med skridskor och hon drog.
 








Kommentarer
Postat av: hanna

Hej min kara! Vilka fina bilder! Men de ser lite kallt ut ;) Jag saknar att prata me dej! Herrejissunen, va vi kommer att ha att ta igen. Fran att prata 2-3 ganger om dagen till inget samtal alls pa 2 veckor. Hur ska de ga? =) Jag har svarat pa ditt mail, men saknar svar tillbaka. =( Skot om dej! Halsa anders, zina och doris. Puss o kram

2010-01-08 @ 13:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0