Jag verkligen HATAR och köra bil i detta väglag!

Asså jag fattar inte varför jsg ska ha sån ångest varje morgon!!
Usch jag vill inte ha det! Det är piss jobbigt och jag blir helt skakig!! Det resulterar ju bara att jag spänner mej till 1000 och sitter på helspänd...

Jag verkligen HATAR och köra bil i detta väglag!

Igår på motorvägen börja bilen sladda. Och jag blir LIVRÄDD! Sänker farten och det slutar med att jag kör 90 km/h... Jag blir såklart omkörd av massa fartdårar som säkerligen haft körkort i 100 år. Men jag bryr mej inte. Får massa skit på rutan och ska spruta spolarvätska.. DEN HAR FRYST! Vilket resulterar i att jag inte ser ett smack... Farten sänks till 80 och där pendlar ja upp till 90....
Men jag kom fram. Helt skaki och med världens handsvett!


Idag åker jag den lilla vägen. Jag hoppas det kommer gå mycket bättre... Där är det inte så mycket trafik heller... Ja så kan de va..

Jag hoppas bara att jag, med mitt superdåliga lokalsinne hittar dit.... De återstår och se... Nu ska jag snart åka...


Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0