Bästa uppfinningen!

Äntligen har jag tagit tag i en sak som jag länge har tönkt att göra...
Nämligen flytta över allt jag har på datorn till min externa hårddisk.. Det tog sin tid, men nu är det gjort! Skönt!

Nu har jag istortsett ingenting på datan längre...

Jag vill inte vara med om de igen, att den kraschar och alla bilder försvinner... Våra thailandsbilder, och göteborgsbilder försvann ju sist den krascha... Visserligen var det den andra bärbara datorn men ändå...
Och tur var ju att jag hade lagt över alla Thailandskort på Anders dator. Men hade totalt glömt bort det... :)

Men nu e de pasé.


Bästa uppfinningen ever!

Kommentarer
Postat av: Sara

Med risk för att låta viktig... Tänk på att externa hårddiskar också kan kracha, spara allt på 2 ställen om du inte har gjort det. Så trist att mista allt när man tror att man är säker. Superkramar!

2010-08-01 @ 10:05:25
URL: http://flikkairosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0