Ingen lust o energi

Imosre när jag vaknade så va de tokmolningt ute.. Yes tänkte jag! Precis vad jag ville!!
Jag har fått jordens soleksem på mina överarmar... Jag tror att det är det iaf.... Men vad vet jag? Jag är ju ingen läkare :P

Jag åkte iväg till mitt ny/gamla jobb och skrev på kontraktet :D Nu finns det ingen återvändo.
När jag sedan kom hem gassade solen som aldrig förr.. Neeeej!
Jag ville ju inte ha sol idag....
Men men..

Jag gick in, tog på min bikinitrosor och en tunnlångärmad tröja... Sen satte jag mej vi datan och fixade med grejorna till arbetsförmedlingen.
Sen dess har jag blivit fast här. Jag har inte haft varken lust eller ork till att göra nånting...
Joo jag har visserigen tvättat och hängt tvätt.. Men de  e ju vardag. 
Min kära man. Han är bäst han. Han har fixat med uppfarten klippt gräset och hunnit med att bada i poolen :)

Nu pratar jag med syrran och de ska jag fortsätta med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0