Inte okej!

Åhh!
Jag kollade mitt konto nu....

Och det här är inte okej! :(

Kommentarer
Postat av: Ellen

Halloj!

Jo vi bor kvar... tyvärr :( trivs inte alls här.

Men nu e min Morgan klar med studierna å söker jobb så vi kanske flyttar härifrån =)



Tack för att du besökte min blogg ;) jag e inte nöjd med hur den serut än men det kommer ;) jag läser din blogg dagligen så tänkte jag att jag också ska starta en. Inte alls avis på alla dina inlägg om poolen nä r jag jobbar i den 30-gradiga värmen ;)

kram

/Ellen

2010-07-23 @ 05:56:40
URL: http://kornefalk.blogspot.com/
Postat av: Minna

Så är det nästan för mig också denna månad. Får typ 3800 i lön eller nåt sånt och allt kommer gå till räkningar.:P Tur att man har en man annars hade det varit jobbigt.

2010-07-23 @ 12:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0