Jämtland i bilder

Här kommer ett bildregn från trippen i Jämtland :)


Lillstugan- pappas hus


Farmor ♥


Jag och världens mysigaste katt, ((förutom Doris)) Ludde


haha UNDERBAR bild! Ludde

Ludde igen...

Petters Finskaspetts Hålla...

Jag studsar.. Därav träningsvärken idag :D


Min super snygga man ♥


På sjön med kusin


Jag med solen i fejjan...


Fiskhuvud :P

Innehållet på en abborre.. Vidrigt...


Petter tyckte att vi gjorde en god gärning  när vi plocka upp gäddan från sjön. Jävla rovdjur var hans kommentar :D


Kusinerna :D Sååå snygga!

De va de. Jag orkar inte lägga in fler....
De andra bilderna lägger jag in på fejjan. En del behöver inte se alla mina bilder...

Kommentarer
Postat av: Helena

åhh.. Min Ludde! Vad gammal han har bleve..! Hoppas ni haft de bra i jämtland :)

2010-07-20 @ 17:51:11
URL: http://insjokullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0