Klättrar trots semestertider ;)

Ville bara stolt visa upp denna lilla lista ;)


Kommentarer
Postat av: SHOPPING

TJEJMODE KLÄDSTYLE SMINK & HÅR eCIGARETTER & MOBILTELEFONER

Postat av: marina

Håller på att renoverar ett helt hus som mammas Gubbe har köpt. I det huset finns det tre lägenheter som vi ska bo i och det e mycket som skall renoveras kan jag lova, nya väggar skall upp, golv ska kastas ut, fönster, tak, väggar och elementen ska målas...Så jag vet att jag lever. Allt bra med dig annars???

2010-07-29 @ 10:09:28
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag hittar inte mig själv på bloggportalen =( jag trodde man skulle kunna se alla i Södertälje

2010-07-29 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0