Massa shopping :D

Nu har jag och Älsk nyss kommit hem.. Vi har varit ute på sjön och fiskat... Dock va inte fiskelyckan den bästa... Anders fick en gädda, och småabborrar... Jag fick mört på mete och en annan rackare som snodde mitt drag :@

Men vad gör det egentligen? Att vi inte fick nån fisk.. De va ju bara supermysigt och åka ut med båten o se solen sakta gå ner :)

Men fy attans vad jag fryser nu.. Ända in i märgen :)


Idag har jag varit i Södertälje.. Jag skulle shoppa sommarkläder, då jag sliter håret av mig varje gång jag öppnar till klädkammaren... Jag hittar aldrig nåt där, trots att jag egentligen har huur mycket kläder som helst..

Jag va dessutom tvungen att gå till arbetsförmedlingen... Ja va tvungen o göra en påanmälan till akassan... Så jag iaf får lite pengar nu under sommaren...
Jag träffade även AK.. Hon sprang runt med mej och shoppade :)

Vi började med brunch på Nancy´s

Tonfisk macka i vanlig ordning :D


Här kommer sakerna som jag köpte....

En blommig klänning från VILA


En oversize tischa från JC


En skjortklänning frå JC


En likadan rosa.. Eller skjortklänning kanske de inte heter... Skitsamma...


Ett supersött linne från Carlings


Oversize linne från H&M


3/4 mjukisbyxa.. Från H&M. har likadana fast rosa... Super sköna o luffa omkring i här hemma :D

Allt som jag har köpt va på rean :D Förutom H&M sakerna, Men dom är så billiga ändå ;)


Imorn ska jag åka med mina vänner, Hanna och Emeli till Gränna... Vi ska köpa polkagrisar :) Aaa fast de e inte bara därför vi ska åka... Hanna ska ställa Tarzan :)
Älsklingen ska ut med jobbet och skjuta paintball :D

Nu ska här mysas, snart måste jag ut och vattna.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0