Min älskade Doris har fått gå ut nu.. Hon ...

img_1126 (MMS)

Min älskade Doris har fått gå ut nu.. Hon har varit ute i ett par veckor visserligen :) nu går hon in o ut som hon själv vill då vi alltid har altan dörren öppen.. Men som tur är håller hon sig alltid i närheten! Och hon får bara gå ut när vi är hemma. Just nu sitter hon och jag på altanen och kollar när min händige man sättet upp "lister" eller vad de heter runt ytterdörren. Zina har valt o ligga inne o slappa då det är svalare där inne. Vi har titt som tett gått ner och badat. Jag, zina och Anders. :) Jag mår inget bra.. De senaste dagarna har jag mått illa och är kroniskt trött. Har sovit på soffan nu i 1.5 h. Men de kan ju visserligen ha med att göra att jag gick upp i ottan :) o nej! Jag är inte gravid! De är bara så galet varmt o jag har inte ätit nåt på flera dagar... Måtte de komma lite regn snart! Inatt blir de till o sova nere i gillestugan. Där är det nästintill kallt. Det ska bli underbart! Nu ska jag hjälpa min man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0