Minigrodor och farthinder?

Nu vet jag vad fågeln var av för sort.. Jag mailade en fågelexpert. Han berättade att det var en ung rödhake.
När Anders kom hem hade jag maten klar. Efteråt satt vi och njöt till fullo ute på altanen. Och jeeez vad fåglar det är!
Jag tror att det är fågelungarna som börjar flyga nu...
Fågeln som Doris kom hem med igår var ju också en unge.

Nu har jag, Anders och Zina varit ute på promenad. Vi gick en ny sträcka... 1 h gick vi... Och på vägen hem var det istortsett bara uppförsbacke... Egentligen va de det åt båda hållen, men på hemvägen kändes de mer...


Visst ser han manlig ut med de rosa kopplet ;)

Precis innan vi kom in på grusvägen, varnade dom för farthinder...

Farthindret visade sig vara en planka som knappt var upphöjt nånting... Bra hinder... :)


Jag och fina Zina ♥



På vägen tillbaka fick vi titta oss ner i backen hela tiden, då det var fullt av små minigrodor...

Dom va verkligen skitsöta!


Kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Thea`s mamma

jag hade oxå en bra soc tant från början inga krångel alls men hon jag har nu är helt bakom flötet jag fattar inte varför dom inte kan sköta sitt jobb för. jag har en dotter på 2,5år och det är ju inte meningen att hon ska behöva lida för att dom inte skickar ut pengarna i tid :( jag har fortfarande inte fått pengar och dom svarar inte när jag ringer för dom sitter på möte hela tiden.



Jag mår dåligt varje månad för att jag aldrig vet om vi har råd med mat/räkningar och så vidare det är ett helvete att behöva leva på soc dom gör ju mer skada en nytta tyvärr.



Tack för att du skrev och berättade hur det var för dig nu vet jag att det inte bara är jag som har en massa problem med dom..

2010-07-28 @ 11:02:34
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0