Översvämning i bilder

Jeez vad de har regnat!

Igårkväll åkte jag och Anders en sväng, för att jag ville se alla vattenmassor som hade kommit. Det var en heldel!


Från skogen där det egentligen är en stig..

Precis nedanför stigen, där det är ett dike, men som är överfullt med vatten...


En åker, som mer ser ut som en sjö...




Våran väg som är helt full av vatten....

Uppfarten till ett hus... Dom fick parkera sina bilar på vägen...


Överfulla diken där vattnet nu har tagit över vägen..

Sen åkte vi ut på motorvägen.. Där stod det skyltar med VARNING FÖR ÖVERSVÄMNING



Här är vi mitt i "sjön"..

På infarten vid våran väg såg det inte bättre ut....

Där kunde man bara använda ett körfält...

Ett till  överfullt dike....

Sen åkte vi in vi Marvikarnas naturreservat... Där hade de blivit ett vattenfall...


Det var det....

Nu ska jag äta lite fil och flingor sen ut med hunden.. Idag är de iaf sol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0