Rådjur och massa snö!

Alldeles nyss när jag skulle ta en promenad med Zina, så tittade jag ut genom fönstret i hallen, för att jag såg att det var nåt som rörde sig där.
Först trodde jag att det var en hund, men såg ganska snabbt att det var ett rådjur..
Jag gick ut och klappade händerna så den sprang iväg. Efteråt kom jag på att jag skulle ta en bild. Men blev så "klappa-händerna-sugen" så jag glömde bort...
Jaja...
I förrgår laddade jag över bilderna från min gamla kamera. Mamma fick minneskortet till den. Där va alla bilder på rådjuren som vi hade här i vintras...







6 stycken hade vi samtidigt. Och en jädra massa snö!!
Men ack så mysigt! Jag gillar snön! Men inte att köra bil då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0