Snart åker jag till Gränna

Så, då sitter jag här.
Anders har nyligen åkt till jobbet. Jag sitter här och väntar på att Hanna och Emeli ska komma och hämta upp mig... Egentligen har jag inte tid att sitta här.. Jag borde packa... Men jag hatar och packa... Jag vet lixom inte vad jag ska ha med mig.. Vi ska ju bara vara borta tills imorn...
Sängkläder är packade, de skulle tydligen med... Kläder för imorn är också nedpackade... Men mer då? Juste mina B12 måste packas ner samt en kudde...

Annars tror ja int6e att det är så mycket mer som ska packas...


Jag har fått svidande sprickor i mina armhålor :( Jag brukar få de om jag använder samma deo för länge... Så nu är det dax att byta....

Jag har egentligen ingen lust att sitta i en bil hela dagen idag.... De är ju så otroligt fint väder! Likaså imorn... Men men. Jag vill ju umgås med mina vänner! Och vad är bättre än att sitta i en bil då? Då är vi samlade ;) hahaha skojja! :D

Nu ska ja ta mitt arsle ur soffan för att packa de sista så jag sen är klar när dom kommer... Visserligen dröjer de nog ett tag, då Hanna precis hade duschat.... Segobertar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0