Självmordsbenägen igelkott

Igår kväll när vi gick med Zina tog jag INTE med mig kameran... Som  vanligt när jag inte har med den så träffar vi alltid på minst en igelkott...

Igår var inget undantag...

När jag skulle vattna i växthuset, så sa Anders: -Skynda dig. Kom o titta!
Jag gick dit. Och där var en liten liten liten igelkottbebis.. Den va så söt. Jag satt ich beundradeden ett tag, dp jag inte trodde att jag skulle hinna in och hämta kameran.

Efter ett tag så sprang jag in och hämtade den...


Det syns inte hur liten den var då jag satt precis brevid och dessutom zoomade in den...


Jag tror att den var en aning självmordsbenägen.. På kanten där den sitter är de 1 m ner till grannen, och den lilla gick och balanserade på kanten där och tänkte hoppa ner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0