Less på o vara gräsänka

Åhh nu är jag less på o vara gräsänka... Älsk kommer inte komma förrän vid 1 tiden.. Och då kommer han bara gå o sova på engång... Men de ska bli mysigt... Jag har bestämt att jag ska somna i hans armar inatt... ;)

Jag har även haft ett långt samtal med MT... De va fasen inte igår!! Henne har jag inte träffat sen i höstas.. Säkerligen inte pratat med henne sen dess heller.. Men vad gör de? Vi har ju båda fejjan och håller oss uppdaterade via den ;)

Hon hjälpte mej och förklara hur man lägger in musik på iphonen. Så nu e de gjort. Känns bra. Dock blev de bara 62 låtar :D Men bättre de än inga alls :D

Zina har tagit sig friheten o komma upp i soffan. Hon har legat här mestadelen av kvällen. Men de e mysigt.


Nu kollar vi på Cougar Town. Så jäkla bra!


Jag och fina Zina på promenaden tidigare idag.
NEJ DET ÄR INGEN MUNKORG! DET ÄR EN HALT/ STYRGRIMMA, SÅ HON INTE DRAR SÅ MYCKET!
Zina väger mer än halva mej :P så drar hon flyger ja nästan som en vante efteråt... Nää inte riktigt men hon kan inte dra alls med denna grimma.


Kommentarer
Postat av: marina

Tjohoo....Va roligt, då är det bara att komma och bada på Sunne Vattenland också :-P. Nej jag har aldrig varit där faktiskt, ligger för nära antar jag (hela 3 mil :-P) men jag vet att det är bra där. Riktigt mysigt!



Hoppas det är bra annars???

Kram

2010-06-08 @ 22:36:59
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv, ja det är en staffe. Vi vet inte riktigt vad det är med honom, Men han har varit dålig i magen en längre tid även med allergifoder. Och i går morse var det blod med i avföringen. Nu sitter jag o vänter på att de ska höra av sig, börjar jobba 13.30 så de får görna ringa före det.



Använder nosgrimma till våran oxå ibland. Blir så trött på folk som tror att det är en munkorg!

2010-06-09 @ 11:12:19
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0