Slappat vid poolen hela dagen!

Vilken slappar dag vi har haft idag!!
vi har legat vid poolen hela dagen! Svärfar o Emilia kom förbi. Emilia badade från de att dom kom tills de att dom åkte... Vi har grillat korv också. Inte att förglömma!
men annars har vi bara slappat. Jag gick in nu. Jag somnade under en filt där ute..
dock har jag inte badat... 26 grader i poolen va tydligen för kallt för mig ;) Anders har badat. Både i poolen och i sjön.. Dåre! :)

Snart ska vi packa in båtmotorn i bilen för att ta en tripp på sjön.. Vi ska se hur fiskelyckan är :)
zina får vara kvar hemma.. Men de är bra för hon är heeelt slut efter ett par hektiska dagar med massa nya intryck..

jag är bränd! Min mage är knallröd! Hudcancer nästa typ...

imorn ska vi åka o köpa en ny gräsklippare :) jag ska även in på plantagen o köpa längre blompinnar än dom jag har.. Mina gurkplantor har vuxit som tusan :) massa gurkor är de också. Jag längtar tills jag får skörda :)

nu ska ja kolla vidare på norska hollywoodfruar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0