Saknaden är stor nu....

Nu börjar jag verkligen få Ingela abstinens. Jag saknar henne så otroligt mycket. Jag saknar att bara lyfta luren och slå dom snabba knapparna för att bara ringa och säga hej. Surra massa skit om ditten och datten.
Jag vet att du har det superbra nu och att du är lycklig! Det är ju de här du vill. Ut och resa och se världen.

Jag är glad för din skull och det vet du.

Jag tänker på dej flera gånger om dagen. Vissa dagar mer än andra. Som idag. Nu när en av våra favoritfilmer går på TV... Repmånad. 
Självklart har jag den på och skrattar när jag vet att vi brukar skratta tillsammans. Åhh vad jag saknar dej. Kom hem nu!

Jag pratade med farmor igår. Hon tyckte också att du skulle komma hem. Jag tror att det är för att hon inte litar på sjukvården där borta :D Jag skulle iallafall hälsa så mycket!


Här var vi små och oskyldiga. Och vi skulle alltid hålla ihop! Resten av våra liv. IS AMA TA RA


En av dom roligaste dagarna.... Min möhippa :D


Det finfina talet på den stora dagen. Det fick nog dom flesta ögonen och tåras.. Men mest mina... ♥


En av mina vackraste tärnor.


Sista dagen vi sågs innan du åkte allvärldens väg... Ända till Australien.... Jag va blek, och rejält bakis. Men hallå? Min födelsedag är på en opassande dag.
Jag är enormt glad att du kom den dagen.

Jag älskar dej min underbara, fina vän! 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nu blev jag ju lite ledsen i ögat :( Jag vill ju också att hon ska komma hem. Vill att ni båda ska springa in o ut här i mitt hus och fnittra o tissla o tassla :) Men kanske är det så att hon är lyckligare nu och behöver få vara där tills lyckan sitter så ordentligt fast och hon kan ta den med sig hem...

Tror nog du kan lugna din farmor, för jag litar iaf mer på sjukvården där än i Thai!



Jaa du Snadra, vi får väl hoppas hon kommer hem en sväng till jul, annars blir nog inte tomten glad =)

2010-06-10 @ 22:57:13
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Ingela

jag blir alldeles tarogd! Vilket finnt inlagg. Du vet att saknaden ar omsesidig och som mim mamma sa... Jag har hittat lyckan har och vantar tills jag ar tillrackligt stark att jag kan komma hem pch dela med mig av den till er alla!



Love u my best mate! Puss

2010-06-13 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0