Är det verkligen mänskligt?

Jag undrar om det verkligen är mänskligt eller iaf verkligen helt lagligt och vara så sjuuuuk trött!

Imorse när jag vaknade så kändes de som att de va minusgrader i huset.. De va iskallt i hela ansiktet och jag villa allt annat än o gå upp...

Efter mycket slit tog mej själv i kragen och sparkade upp mig själv...
Katten D kom och ville mysa. Men icke. Kampen om få bort de mörka ringarna hade börjat... Sminket skulle på och håret skulle borstas.. Jag kände hur verkligen allt gick i slowmotion.. ((STAVAS??))

Men nu... Nu har jag druckit ur mittkaffe, har bloggat en snabbis, och kollat fejjan. Nu blir de till att gå på toa, borsta tänderna, klä på mej ytterkläderna, för att snart, väldigt snart gå ut med ZIna i hundgården och sen åka till jobbet...

Zina som för övrigt också är morgontrött har gått och lagt sig igen efter sin morgonpromenad....



Hoppas ni alla får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0