Djurens nya leksaker! Äventyrsdag!

Jag och Zina har varit iväg på äventyr... Nu är hon helt slut och sover....
Vi åkte iväg och ställde bilen i läggesta... EFter de så gick vi bort mot åkers.. Men då de inte fanns några parkeringar förutom på 30 minutersparkeringe så gick vi bara 20 minuter och sedan vände vi och gick 20 minuter tillbaka..

Jag fick så galet dåligt samvete...

När Zina hoppade ur bilen, och vi börjat gå, så stannade hon flr hon va tvungen och skita. Jag tog som vanligt upp skiten med påsen och ställde sedan påsen där, för att slippa bära med mig sen. Jag tänkte att jag som vanligt tar den med mig på tillbakavägen..
DOCK!!! Glömde jag den. Jag kom på de när vi va på väg därifrån med bilen... Usch! Jag skäms!

Vi hoppade in i bilen och åkte sedan till Åkers.. Ja va tvungen och handla lite mat.
Jag stannade till på djuraffären och surra lite och handla diverse pryttlar till djuren.. jag DJUREN. Doris fick också en leksak :D


En Jolly Ball och en pingvin :D
Jolly bollen sak tydligen inte gå och bita sönder så lätt. Biter hin slnder den så ska den ploppa upp sig igen.. Bra skit..


Doris fick en liten mus i en stålboll :D
Hon har redan lekt med den.. Dock verkar Zina tycka den är roligare än Doris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0