Hanna, Du är min idol!

Jag måste bara säga att jag beundrar min vän Hanna!

Jag är galet hemma kär! Jag tycker inte om att sova borta. (( Om det inte är på hotell med min underbaraste)) Faktum är att jag verkligen hatar och vara borta från Anders. På dagarna går de ju prima, då är de inte några som helst problem. Men helger, och om nån av oss sover bort. Jeeez! Jag klara det inte.

I höstas skulle jag åkt med min pappa upp till Jämntland. Vi ksulle åka på torsdagen och komma hem på måndagen ((tisdagen för mej)).
Men eftersom det skulle bli på tok för lång tid och vara borta hemifrån och framför allt borta från Anders, så struntade jag i att följa med.


Men vad har då Hanna med detta inlägg och göra?

Jo, hon och hennes Lilla Lindström brukar "semestra" på olika håll. Som i början av året så drog Hanna iväg med ett par kompisar till Indien och va borta i 2 veckor. TVÅ VECKOR!! Förstår hur lång tid de är!
Året innan de va hon iväg med samma tjejgäng + en till i Asien i 5 veckor.. Jag som tyckte 2 veckor va länge...
Jeez! Hur klara man det?

Som den här veckan, då åkte Lilla Lindström iväg med en polare till Riksgränsen ((tror jag de va)) och åkte skoter..
Och då tyckte hon de mest va skönt och vara hemma själv.. :O
Okej att de kan va skönt och vara lite själv under en dag, nån gång ibland... Men sådär länge!!

Därför beundrar jag min finfina vän Hanna!


Här är hin med sin finfina staffe, vid namn Tarzan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va gullig du är vännen!! Tack söta du, dina ord värmde. Puss

2010-03-05 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0