Hektiskt morgon!

Lite av en kaotisk morgon...

Anders vaknar av min väckarklocka.. Han flyger upp och skricker
-Shit, nu ska ju jag åka!!
Han flyger upp och allt går på 2 sekunder..
Han frågade om jag kunde gå en sväng med Zina. Absolut! Han sprang iaf ut med mat och vatten till hennes hundgård...
Jag gick upp fixade till mej lite. ((Älskar att man tagit fram kläöderna dagen innan!))
Sen gick jag... Och hunden... De va mysigt som få. Jg gillar morgonpromenaderna, men jag är ju så satans seg på morgonen så jag hinner aldrig. Dessutom ska jag ju göra 1000 saker innan jag kan åka.
Tex blogga och kolla fejjan ;)

Oj nu blev klockan mycket... Jag ska till en annan förskola idag på en snabbträff.. Jag slutar ju mitt jobb nästa torsdag, men ska fortsätta som vikarie runtom Nykvarn. Så ja ska bli "inskriven" på vikarieförmedlingen :)

Nu!

Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0