Jag är irriterad, less, frustrerad och allmänt stressad!

Usch idag är en skitkväll... Jag är irriterad, less, frustrerad och allmänt stressad! Varför? Jo för att jag vet att jag jobbar min sista dag på torsdag.
Bara tanken på det får mig att börja gråta. Vad ska jag göra nu? Jag hatar att bara lalla runt här hemma. Söka jobb som man ändå inte får. Jobba som timvikarie. HALLÅ? Jag är 26 år, har lån och utbildning. Jag behöver ha nåt kontinueligt. Jag vill veta vart jag ska vara "nästa dag och nästa dag" inte hatta runt.

Usch!

De sämsta med att jag är på de här humöret är att de går ut över min man. Min man som jag älskar och som göra allt för mig. Förlåt!

Nu när jag har klagat så slutar jag här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra!

Skulle göra vad som helst för att få ha dej kvar det vet du. Hoppas att visa snart får sluta eller flyttas för då kan du komma tillbaka. Men jag håller tummarna att vår önskan går i uppfyllelse.

Många kramar från kollegan

2010-03-31 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0