Jag är rädd för grannens hund!

Jag kan nog säga att jag HATAR grannens hund... Då menar jag inte lillskiten till hund som bor närmast.. Nää ja menar schäfern... Den är ENORM!
Zina gillar den inte och jag förstår henne... Jag gillar den inte heller... Jag tror de är för att den brukar smita... =/

I somras så skulle han och Zina få hälsa på varandra... Det slutade med att Zina bet honom i läppen så de kom MASSA blod..
Men jag tror hon gjorde de för att han va så stor och framfusig...

Idag när vi skulle på promenad så tänkte jag att vi går uppför backen. ((förbi hundens hus)) Vi hade tagit oss upp för hela backen och igenom snön, då jag ser att dörren stod öppen..

Shit, de här bådar inte gått. tänkte jag och i samma veva som jag vände på klacken så började den skälla... När han sätter igång och börja skälla så ekar det i hela byn!

Zina blev också lite orolig nä han började skälla. Hon trodde nog att vi lekte nån lek när vi halvt sprang nerför backen igen...
Jag va livrädd att hunden skulle komma efter, eftersom den har en tendens att smita... Men ack sån tur jag hade, när jag upptäckte att den INTE va mej i hälarna...



Bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: Carola

Ooohoo, första kommentaren på din Blogg!!! Han är ingen renrasig schäfer....Absollut hur söt som helst men han måste ha något annat i sig

2010-03-06 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0