PLOCKA UPP HUNDSKITEN FÖR FAAN!

En sak som gör mej riktigt förbannad. Det är all den jävla hundskit som ligger ÖVERALLT! Det är så fruktansvärt vidrigt!
När vi är ute pch promenerar med Zina, så får vi hoppa över korvar fan var 3e steg vi tar. Det är inte ens kul.
Och speciellt nu när snön börjar smälta och all skit kommer fram. USCH!

Skillnad om man går i skogen eller iaf utanför samhället. De skiter jag i. Men går man i samhället längs en trottoar plockar man upp efter sin hund!


((Fina Zina som vi plockar upp bajset efter!))

Det värsta är att det är vi som verkligen plockar upp efter våra hundar som får ta en heldel skit från andra icke-hundägare, att vi måste plocka upp efter våra hundar..
Jag vill inte att dom som bor i samma by som oss ska tro att dte är våran hund som bajsat, och att vi bara låtit de ligga.


KOM IGEN, HUNDBAJSPÅSAR KOSTAR INTE MÅNGA KRONOR!

SÅ PLOCKA UPP HUNDBAJSET FRÅN DIN HUND!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Håller med dig!

Har man hund får man banne mig plocka upp efter den!

Det är likadant här var vi bor, det ligger hundskit överallt nu när snön har börjat töa.

Det är alltså så jäkla vidrigt och de som bara låtit bli att plocka upp borde skämmas..!

Jag funderar snart på att ta en snack med samtliga hundägare jag möter om detta, förhoppningsvis blir den skyldige hundägaren "träffad" av att jag påtalar detta och plockar förhoppningsvis upp efter sig i framtiden!



2010-03-24 @ 20:48:18
URL: http://canecorsonrocky.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0