Till Sofia som ska göra ryggmärgsprov!

Det är att få kommentarer som gör att man verkligen vill fortsätta blogga... Man får verkligen feedback på sina inlägg :D

Idag fick jag en kommentar av en tjej som hade googlat om ryggmärgsprov..


Jag är glad att jag kunde lugna dej lite :D
Det kommer gå lysande! Tänk på att dricka mycket direkt efteråt och gärna resten av dagen. Du kommer förmodligen få en jävulusisk huvudvärk efteråt.. Det är inte alltid man får det. Men jag fick de. Jag hade den nästan i 2 veckor.. Men den kändes inte alls när man låg ner... :)

Lycka till kära du!
Om du ser det här :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack!! Vilken gullig tjej du verkar vara:)

2010-03-16 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0