Snacka kackel med 7 tjejer under samma tak...

Igår blev de en lyckad kväll.

Hanna och Emeli kom till oss vid 15 tiden.. Vi surra lite, och drack kaffe, sen satte jag fart och gjorde iordning mej..

Kvällen, eller eftermiddagen e ett bättre ordval :) började med att jag körde in Anders till Södertälje. Han skulle ut med sina gamla jobbarkompisar. Efter att jag släppt av honom skulle jag hämta upp Johanna, Sara, Sofie och
 A-K nere vid CP.

Allt flöt på och jag var som vanligt sen. Men de va faktiskt inte mitt fel... Nopp.. De va värsta trafiken vid Birkakorset...

När jag hämtat upp dom åkte vi raka vägen hem... Underbara hem..
Där hemma hade jag satt Hanna och Emeli i jobb... Jag hade nämligen inte ens börjat med pajerna som skulle ätas... Så de fick bli deras uppgift medans jag agerad taxichafför...

När vi kom  hem gick jag med ZIna en sväng, och sen va de dax för mat.... Vi satt länge och käkade och surrade.. MASSOR! Tänk själv vilket kackel med 7 tjejer.... Jeeez! :D

Klockan närmade sig snabbt 20.00 och det var dax och förflytta sig in till sofforna och melodifestivalen....

Jag tror dom flesta hejjade på Salem... Men de va ju synd att de inte blev han som vann... De hade nog gått bra för honom om man kollar hur utomlandsrösterna hamnade... Men men...
Den andra jag hade velat vinna va  charmtrollet, Eric Saade... Den tredje vet ja inte... Men de kanske va Anna? Jag har ingen aning faktiskt..

Jag tror att hon är en sån man gillar mer och mer....
Iaf... Kacklet fortsatte kvällen lång... Sofie va den första som lämnade oss... 23.30, en timme senare åkte Sara, och ca 30 minuter efter de åkte Johanna.
((Söta Johanna))
Sen va de bara jag, Hanna, Emeli och AK kvar.. Jag va trött som tusan men kunde väl inte redan kasta in handduken.. Efter ett tag sa Hanna: - Nää hörru du, nu tänker iaf jag gå och sova!
Jag kunde inte tacka henne nog för det...
Men när jag äntligen hade hamnat i säng, kunde ja inte somna... Jag låg och spelade på min iphone... :) Jag somnade straxt efter 2.. Men vaknade ju ganska på en gång efter de......

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0