Vad är en tidsorienterare?

Imorse när jag vaknade så kände jag bara NEEEEJ!! FYY FAAN! S¨jag snoozade 1 gång i väntan på att Anders väckarklocka skulle ringa..
Den ringde aldrig, vad jag hörde. Så jag fortsatte och sova. Jag kom in i en dröm där Anders sa att han var en tidsorienterare och inte behövde ställa nån klocka...
Jag fattade ingenting...

Tillslut frågade jag han när han tänkte gå upp. DÅ berättade han att hans klocka redan hade ringde.. Så då blev de full rulle upp...

Nu ska jag ut och skrapa rutorna.... See yaaaaa!

Btw, idag slutar jag 15.00 UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: sanna

Skrapa rutorna. Usch, vill inte ha kallt-skrapa-rutorna-is-tid längre.. =P



Gött att sluta 15! Sweet! =)

2010-03-11 @ 10:15:44
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0