Neutrogena Visibly clear! Den bästa av den bästa!

För några veckor sen fick jag mitt paket från Buzzador. Det innehöll mina efterlängtade ansiktstvättar från Neutrogena.

Jag har ju blivit en Buzzador. Vilket innebär att man har möjlighet att få pröva olika saker, för att testa och sedan recensera på tex bloggen.
Nu har jag fått möjlighet att testa Neutrogenas ansiktstvätt Visibly clear.


Nu har jag prövat dom ett tag och tänkte bara berätta hur underbart bra dom är!



Make-up remover, använder man på en pad och torkar bort. Då jag inte riktigt känner mej riktigt ren efter de, så använder jag den som en tvätt. De funkar ypperligt bra!

Facial wasch, är den absolut bästa jag någonsin har använt! Hyn känns babylen, och man känner sig riktigt fräsch efteråt! Dessutom luktar den underbart! Den används dagligen! Jag älskar den!
Dessutom har jag inga pormaskar kvar heller!

Dom är helt fab! Dessutom är dom billiga och räcker länge, vilket jag tycker är massa plus!

Jag tycker helt klart att det är värt att pröva!

En av mina vänner fick några provex av mig. Hon gillar dom! Hin tyckte också att man kände sig fräsch och len.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0