Helgens bravader

Här hemma har det varit fullt sjå. Vi har städat och påtat. Satt upp julsaker och hunnit med massa mys.
Igår va vi hos Ullis och Stefan. Där käkade vi pizza och fikade lussebullar.
Jag och Emil körde Wii. Jag sög på de och gjorde så vi dog 9 gånger av 10 typ. Men de va skoj.

Idag har vi firat Emilia som fyllde 7 år. Där bjöds de på smörgåstårta och choklad/ jordgubbstårta. Riktigt gott.

Nu har jag nyss betalat min enda egna räkning. Jag har även fört över pengar till våra gemensamma.

Vi har varit ute med Zina och jag har tittat på reprisen av DH.
Tanken va väl nu att jag egentligen skulle börja med soffan. Men faan. Orka! Ge mej styrka att orka ta tag i faanskapet!

Annars har de inte hänt så mycket..



Nu ska jag ta mej tid att svara på kommentarer...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mysigt =D

2010-11-28 @ 19:35:05
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0