Nu har finbesöket åkt hem

Nu har mamma, pappa och junior åkt hem :(

Det har varit väldigt trevligt att ha dom här. Jag älskar min mamma och pappa så oerhört mycket ♥
Ja även junior med såklart!

Pappa hade ju bara sommardäcken på när dom åkte hit.
Jag ringde till dom för att kolla vart dom var, då hade dom passerat södertälje.
Efter ett tag ringde telefonen. De var mamma.

Hon sa att dom var här nu, men dom kom inte upp för backen :D De tog tvärstopp nere vi grannen. Där slirade bilen bara.
Anders fick rycka ut med sin superbil och bogsera pappa med bil uppför backen :)

Anders och pappa monterade på pappas vinterdäck ganska omgående när dom kom. Jag och Måns lekte med hans bilar medans mamma gjorde lunch åt junior.

(Måns utforskade Zinas bur, och Zina var nyfiken och undrade förmodligen vad Måns höll på med)

Efter lunchen fikade vi. Då hade pappa äntligen fått på vinterdäcken. Efter fikat åkte vi till Hedlandet. Jag blev grymt besviken! Jag hittade ingenting som jag var ute efter.
Dock häll dom på att bygga om, så de var så himla rörigt där. De var mest jobbigt att kolla runt...
Däremot hittade jag ett par termobyxor för 149 kr på barnavdelningen, storlek 176. Perfekt!



Vi köpte även massa godis. Sen åkte vi hem. Måns fick välling och sen åkte dom hemmåt.
Nu håller vi på att laga mat här hemma, sen blir de bara slappa som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0