Tråksöndag?

Så. Då är frukosten intagen. Kaffet nästan uppdrucket.
Och vad nu då?

Funderar på om jag ska klä på mej arbetskläderna och gå ut och köra in lite ved. Dom 4 kärrorna jag körde in i fredags räcker inte alls speciellt länge...

Sen då?

Ingen aning. Hänga tvätten och starta en ny maskin. Men sen? De tar ju en pisskvart.

Jag vill att Hanna ovh Empan ska komma hem. Jag vill höra Hannas vackra stämma i örat ;)
Tänk att man är så beroende av en människa! Jag och Hanna pratar vanligtvis minst, absolut minst 1 gång om dagen.
Men nu har vi inte pratat på 1 vecka!! Gaah!

Men på tisdag kommer dom hem. Då vill jag höra allt om deras bravader i Dubai!


Jag ska nog ta bilen och åka en sväng till Mariefred. Eller Strängnäs. Jag måste köpa mjölk.

Den här dagen blir nog inte så mycket roligare......

Kommentarer
Postat av: Nellie

Fin blogg! Var gärna med och tävla i min veckans blogg-tävling. Kraaaaaaaam! :)

2010-11-21 @ 12:04:01
URL: http://nnellienordell.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.men nu vet du! :P



tycker du ska släpa med din man till ikea varesig han vill det lr int :P

2010-11-21 @ 14:19:57
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag tror också på spöken eller vad man nu ska kalla dom. dock har jag aldrig bett dom att vara tyst ;)

min systers mormor har sett massor av såntdär... skåpdörrar som öppnas å stängs, en hund som står och skäller mot ett mörkt hörn osv. En kväll när min syster, hennes mamma, bror å min far satt å kollade på tv så sprang det en vit katt genom rummet, de hade tagit bort sin katt pga allergi och de hittade ingen katt i lägenheten.... tanten som hade bott är innan hade haft en vit katt. jag vet att man ska ta historier med en nypa salt men det blir lite extra spännande när man känner de som har "sett" saker! =) jag å en klasskompis åkte till en hemsökt herrgård för att leta spöken när vi gick 2a året på gymnasiet! =)

2010-11-21 @ 14:23:04
URL: http://floruimus.blogspot.com/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Hoppas att du har haft en underbar helg! :)

2010-11-21 @ 17:58:37
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0