Vila?

Nu är jag förmodligen ute på vilan.
Jag vet inte riktigt eftersom de här är ett tiddinställt inlägg.. Men man kan ju gissa.

Att det är vila nu, betyder att det snart är rast! Woohooo! Hoppas bara att de finns kaffe. Nackdelen med att ha den sena rasten är att kaffet ofta är slut :(
Men eftersom jag ör välmedveten om de brukar jag ((Om jag hinner)) sätta på en kanna inne ¨på vår avdelning, annars går ju nästan halva rasten åt till att vänta på kaffe.

Jag ligger gärna raklång inne på soffan när jag har rast :D


Gammal bild från en rast

Kommentarer
Postat av: jennie

Om man vill lämna en dum kommentar är det oki... om man lämmnar namn och mail.. alt blogg adress..

Lovar att det är nån idiot med dåligt självförtroende... bara för dom inte kågar ha en cool bild!

Ja bil meck kanske vore nått..



har skickat katten hoppas han kommer fram...

kram

2010-11-01 @ 16:05:30
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0