Min lilla pappa ♥

Jag är uppe men min man sover...

De är lika bra de. Jag hade så galet ont i magen när jag vaknade så jag kunde verkligen inte ligga kvar i sängen...

Jag gick upp, satte på kaffe och startade diskmaskinen. Kom på att ja skulle kolla mobilen om nån ringt eller smsat.
Sms var det.

Ett sms av den sorten jag verkligen hatar!! Det var från min syster där de stod Ring mig när du vaknar. På engång fattar jag att det är nåt som hänt. Men jag vet ju inte vad.
Jag ringer upp syrran och hon svarar Goooo moooorrroon, men en glad röst. Jag fattar fortfarande att det är nåt som hänt, men kanske inte fullt så allvarligt. Jag tror hon sa så för att jag inte skulle bli så orolig...
Hon berätta att pappa redan igår fått ont i höften (?) Han kunde knappt gå, så mamma hade fått gå upp på vind för att hämta kryckor. (De hade jag gärna velat sett... Min MAMMA på vinden)
Om jag fattade de helt rätt hade han fått ondare idag, så grannen har kört upp honom till Huddinge.
(Min pappa är precis som jag, vägrar sjukhus om de verkligen inte är akut. Han måste ha vääääldigt ont.)
Men de visar sig att de inte alls är i höften han har ont. (Sen han hade v-maxen så brukar han tydligen få lite ont i höften.)
Nää de är i ljumsken. Lixom mot blintarmen ungefär. Så antingen ljumskbråck eller blindtarmen tror jag...

Nu är dom iaf framme på sjukan.

Min lilla pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0