1 mindre från min FB

Tanken var ju att jag inte skulle sätta mej vid datorn.
Men. Jag blev så fruktansvärt jävla irriterad på en viss brud på min facebook, så jag var tvungen att starta datorn för att ta bort henne!
Jag hittade ingenstans på facebook- appen hur man tar bort "vänner".

Nån som är allmänt irriterande och störande är inget för mej. Jag behöver inte nån på min fejjs som lägger upp ca 10  youtubeklipp i minuten, och skriver massa skit.


hahaha nytagen bild. Suddig, precis som jag känner mej nu :D

Det roligaste var att jag precis fick ett mail av nån som undrade vad denna tjej höll på med.

"Sandra vad är det för person som skriver så konstiga inlägg till dig?! Är hon en god vän som försöker vara rolig eller är hon bara "konstig? Det känns inte ok! Förlåt om jag sårar dig genom att kritisera (din fb-vän)henne"

Men nu är du borta. Tackolov

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäkligt jobbigt med fbvänner faktiskt. Jag har också en kompis, dock mer som familj som skriver en massa skit om både mig och min sambo.. Inte kul! Det är så himla lätt att sitta framför en dataskärm och skriva än att komma direkt till oss. Usch för sånna. Trevlig helg! Kram A

2010-09-18 @ 08:03:25
URL: http://annishanule.blogg.se/
Postat av: A-K

hmmm nu tycker ja du e fjant.

2010-09-18 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0