Dax för morgonpromenad

Imorse vaknade jag med världens panik. Jag trodde att jag hade försovit mej. När jag insåg att jag inte hade gjorde de var jag helt säker på att Anders hade gjort de.
Men icke.
De var alldeles tomt breve mej. Jag hade inte hört nånting när han gick upp.

Jag somande om i väntan på att min väckarklocka skulle ringa. Den ringde och jag låg kvar i 20 minuter och lyssnade på Rix Fm.

Sen gick jag upp, fixade iordning mej och startade sedan en maskin tvätt.

Nu sitter och dricker mitt morgonkaffe och ska snart ut på promenad med slappZina :)

Sen blir de till att åka till jobbet. Börjar 10.30 idag och slutar 17.30.
Perfekt dag för Zina, då Anders är hemma vid 15 tiden. Så behöver inte hon vara i hundgården sålänge. Såg nämligen att grannen e hemma idag.
Zina har haft lite svårt att slappna av när dom är hemma, vilket egentligen är helt förståligt. Hon hör ju dom hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0