Gräsänka och succhinisoppa!

Idag har jag gjort en sak jag aldrig trodde jag skulle göra.
Jag har ÄNTLIGEN lyckats få tummen ur röven och göra denna succhinisoppan som jag tjatat om sååå länge :) Dessutom tog de bara 20 minuter. Och då klarade sig den själv i 15 minuter av den tiden.


Fräsning pågår....


Kokning pågår....


Stavad och klar :D


Anders kan inte förstå att de alltid måste se ut som ett bombnedslag i köket när jag är där och härjar. Jämt! De spelar ingen roll om jag bakar eller lagar mat....


Nyss njutut av den. Dock utan bacon. De får bli till middagen ;)

Så kan de va! Nu e han ändå inte hemma. Han e på kurs tills imorn, så jag är gräsänka och njuter av  ensamheten för ögonblicket.
Jag passar på nu när de är ljust... Jag är ju så himla mörkrädd ;)

Nu ska jag vila lite... Jag har även varit ute på riktig promenad med Zina. Men nu e jag slut. Så nu blir de att kanske slumra till framför tv:n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0