Hästpass och fågelskådning

Idag blev de ett hästpass på jobbet. Jag började 7.15 och slutade 19.30. Nu är jag så galet trött så de får bli ett inlägg från min iphone.
Jag orkar inte starta datorn. Dessutom "hinner" jag inte för att jag alldeles snart ska hoppa in i sängen och sova!
Mina muffins blev iaf godkända ;) både på mitt och på Anders jobb!
Zina fick följa med Anders till jobbet idag. Han kom hem samtidigt som mig!! De hade blivit på tok för lång tid för henne att vara i hundgården.

Idag fick jag ansökan från Förenade liv. Toppenbra! Nu väntar jag vara på ett brev från akassan sen e allt klar för inskickning till dom. Sen e de bara att vänta på att pengarna ska rulla in :D

Nu när jag åkte hem från jobbet satt jag och småskratta för mej själv när jag åkte med hellysena. Dom var nämligen helt felinriktade och hade varit perfekt för fågelskådare då de lös rakt upp i grantopparna.. :)

Nu ska jag förbereda för imorgon så jag säger nu godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0