Idag blir de ingen datorsittande för mej. ...

img_1324 (MMS)

Idag blir de ingen datorsittande för mej. Jag är dödstrött och har jordens jävla mensvärk. Så de blir tv tittande och mys med mannen. Jag var ute i skogen när jag kom hem. Jag gick bara på en plätt i skogen bakom oss och hittade en hel bajspåse full med mest svarttrumpet :) jag kunde inte ens plocka all svamp för att påsen blev full! De är sjukt mycket svamp nu :) love it! Nu blir de mys och sen ut med hunden, duscha och snart sova! ja börjat 6.30 imorn o slutar 11. Perfekt!


Kommentarer
Postat av: Marina

fan vilka najsiga tider du har vännen, själv jobbar man från 7:30 - 16:30 varje dag. Inte lite det suger ;-(...

2010-09-16 @ 23:13:39
URL: http://bohlinmarina.blogg.se/
Postat av: Jaana

dom svarta kantarellerna, eller vad dom nu heter, har jag aldrig hittar här hemma :/

2010-09-17 @ 19:13:24
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0